Jak postupovat?
- Vytiskni a vyplň tento jednoduchý reklamační formulář
- Přilož kopii daňového dokladu – faktury
- Zboží odešli na adresu NikePrague – reklamace, Na Příkopě 22, Praha 1, 110 00 a nebo přines na prodejnu na stejné adrese.
- Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, nicméně se vždy snažíme o rychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení tě budeme informovat emailem
Doporučení
- Reklamované zboží nám pošli očištěné od případných nečistot a řádně zabalené proti poškození při přepravě.
- Zásilku neposílej na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
- Zásilku s reklamací posíláš na vlastní náklady a odpovědnost.
- Záruční lhůta je dle zákona 24 měsíců. Faktura – daňový doklad slouží jako záruční list.
- Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem.
- Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady.
- Reklamace bude posuzována v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.