Jak reklamovat zboží

Jak postupovat?

  1. Vytiskni a vyplň tento jednoduchý reklamační formulář
  2. Přilož kopii daňového dokladu – faktury
  3. Zboží odešli na adresu NikePrague – reklamace, Na Příkopě 22, Praha 1, 110 00 a nebo přines na prodejnu na stejné adrese.
  4. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, nicméně se vždy snažíme o rychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení tě budeme informovat emailem

Doporučení

  • Reklamované zboží nám pošli očištěné od případných nečistot a řádně zabalené proti poškození při přepravě.
  • Zásilku neposílej na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
  • Zásilku s reklamací posíláš na vlastní náklady a odpovědnost.
  • Záruční lhůta je dle zákona 24 měsíců. Faktura – daňový doklad slouží jako záruční list.
  • Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem.
  • Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady.
  • Reklamace bude posuzována v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.